2012 Land Rover Defender

  • Debes estar registrado para responder a este debate.
  • Este debate está vacío.
Viendo 20 entradas - de la 1 a la 20 (de un total de 30)
  • Autor
    Entradas
  • #72849
    BLACK_SLR

      No soy fan del Defender, pero ese blano me gusta como se ve…

    #72848
    Fiorano

    No es ninguna mula. Es un nuevo motor que va a llevar en 2011, diesel.

    #72847
    olo
    #72846
    BLACK_SLR

      Muy irreal para mi gusto…

    #72845
    sunz
    #72844
    Jng

    Eso a lo mejor como Freelander…

    #72843
    xavimk3

    no lo veo como sustituto del Defender. el chop sobre el bronco concept me parecía mucho más acertado.

    #72842
    ChamaoSamuh

    colores recuerdan me smart formore, no?

    #72841
    BLACK_SLR

      Lo veo raro, eso si, a ver si este diseño dura las decadas del actual…

    #72840
    Cotxo

    Lo veo bien, es dificil superar un mito, eso si quiero que sea un verdadero 4X4! y el color es el que usa los de land rover para muchos de sus productos.

    #72839
    Foto de perfil de FacebookJuani

    Nono, por favor.

    #72838
    sunz

    jo..
    que colorido.

    #72837
    seba_s10
    #72836
    BLACK_SLR

      Se ve raro ese chop…

    #72835
    Fiorano
    #72834
    alxt


    [quote quote="alxt"]
    Deacuerdo con la mayoria que comenta que la Defender deberia mantenarse tal cual, este concept no me gusta y mucho menos si se va a compartir con la Bronco.

    No compartirá nada con el Bronco, artinata lo ha puesto para indicar la base de estos chops.

    Creo que esto no pinta nada aquí, estos chops son de un tío (Theo) que se dedica a hacer chops por placer no en base a la información que se tenga de futuros modelos. Es como el chopista de la web CWW.
    [/quote]

    ahh ok sorry es que no lei la aclaracion jeje

    #72833
    Fiorano

    Though it was only sold in limited quantities over a handful of sporadic years in North America, Land Rover’s Defender – a direct descendant of the first 1948 Land Rover – continues to thrive in many markets across the world. The distinctly dated workhorse will give way to a thoroughly modernized variant reportedly codenamed Project Icon for the 2012 model year

    Based heavily on the T5 steel platform chassis currently used in the Range Rover Sport and LR4, according to Britain’s Autocar, the Project Icon replacement will be capable of meeting the ever-stricter emissions and safety laws that have spelled doom for the Defender.

    The chassis will allow the next-generation rig to be offered in a multitude of bodystyles, including hard and soft top variants and a utilitarian pickup style.

    Expect the LR4’s 2.7-liter diesel engine, which isn’t offered in North America, to be the standard powertrain in the next-generation Defender. If the model is earmarked for North American consumption, the advanced 5.0-liter V8 developed with Jaguar used in the LR4 and Range Rover Sport seems like a match made in heaven.

    LLN

    #72832
    Castro

    Ya decía yo que este coche me sonaba de algo. No está mal, pero el actual está tan bien que, igual que el Clase G y a diferencia de casi todos los coches del mercado, puede sobrevivir con numerosos restylings.

    #72831
    Mondeo

    Poryect Icon

    Few, if any, automotive icons have as wide and as immediate a recognition factor as the Land Rover Defender. Spanning the globe and over six decades of production, the classic boxy go-anywhere-mobile is finally due for an update, and according to the latest reports, it’s already underway, appropriately dubbed Project Icon.

    The Land Rover team is hard and secretly at work on the project, aiming to update the classic Defender with modern design principles while keeping its simple, brutally efficient capability intact. Unlike most of its current stablemates, the new Project Icon vehicle is expected to eschew aluminum for a dependable and rugged steel chassis borrowed from the soon-to-be-replaced Discovery and Range Rover Sport models, reports Autocar.

    Like its predecessor, the Project Icon truck will be made in myriad form factors to suit the mission, and though initially built only in England, there are thought to be plans to send it to China, Russia, India and elsewhere in knock-down form for final assembly down the road.

    Upgrading the Defender to the T5 chassis will mean independent suspension, hard or soft tops and a choice of steel or air springs depending on the application. Power will most likely come from the company’s existing lineup of four- and six-cylinder diesels.

    Americans, however, aren’t likely to see the new vehicle, just as we haven’t seen the Defender since their last brief stint here in the mid-1990s.

    Motor Authority

    #72830
    olo


    Deacuerdo con la mayoria que comenta que la Defender deberia mantenarse tal cual, este concept no me gusta y mucho menos si se va a compartir con la Bronco.

    No compartirá nada con el Bronco, artinata lo ha puesto para indicar la base de estos chops.

    Creo que esto no pinta nada aquí, estos chops son de un tío (Theo) que se dedica a hacer chops por placer no en base a la información que se tenga de futuros modelos. Es como el chopista de la web CWW.

Viendo 20 entradas - de la 1 a la 20 (de un total de 30)